...hogy az új Zebra ZT200 egyszerre támogatja a ZPL és EPL nyelveket?

tudjon meg többet...

Mobil tárgyi eszköz leltár

IBCS Inventory 2.0

Tárgyi eszköz és készlet leltár mobil adatgyűjtővel

A leltározás minden vállalat számára kötelező és gyakorta elvégzendő feladat. A hagyományos, papír alapú raktárnyilvántartással azonban sok értékes idő vesztegethető el, mivel leltári nyomtatványok kitöltése sokszor bonyolult és hosszadalmas, ráadásul sok hibalehetőséget rejt magában.

Szeretné gyorsan és hibamentesen elvégezni a tárgyi eszközei leltározását?

A megoldás kulcsa az IBCS Inventory rendszer!

Az IBCS Inventory elektronikus leltározási rendszer mobil adatgyűjtőkkel (PDA) segíti a gyors, precíz, elektronikus adattároláson és vonalkód azonosításon alapuló leltárkészítést. Az így összeállított leltár kevesebb dolgozó bevonásával és sokkal hatékonyabban készül el, mintha hagyományos módon végeznék. Az IBCS Inventory rendszer használata számtalan előnnyel jár, főként a nagyszámú tárgyi eszközzel rendelkező közép- és nagyvállalatok számára.

BCS Inventory

Miért érdemes ai IBCS Inventory rendszert bevezetni?

  • GYORSASÁG – A mobil számítógépes munkavégzés felgyorsítja a munkafolyamatot, így a leltározást végző munkatársak jóval rövidebb ideig esnek ki napi teendőikből.

  • PONTOSSÁG – A vonalkódos azonosítás és az elektronikus adatrögzítés jelentősen csökkenti a hibák számát. Emellett lehetőség van az eszközök fényképes rögzítésére is, így sokkal könnyebb dokumentálni a tapasztalt hiányosságokat, például a sérült, vagy a meghibásodott tárgyi eszközöket.

  • KÖLTSÉGCSÖKKENTÉS – A pontos munkavégzés és a ráfordított munkaórák csökkenése akár jelentős anyagi megtakarítást is eredményezhet.

  • KÖNNYŰ KEZELHETŐSÉG – Az IBCS Inventory rendszer használata nem igényel különösebb szaktudást, hiszen a mobil eszköz és a magyar nyelvű szoftver alkalmazása is könnyedén megtanulható, alapos számítástechnikai ismeretek nélkül is.

  • ELLENŐRIZHETŐSÉG – A rendszer csökkenti a visszaélések számát, hiszen az eszközöket a helyszínen, a valóságban is ellenőrizni kell a vonalkód leolvasásával, így nem lehet előre kitölteni a leltáríveket. Továbbá az egyes vagyontárgyak egyértelműen felelőshöz rendelhetők.

  • KOMPATIBILITÁS – Az IBCS Inventory képes fogadni a legelterjedtebb fájlformátumokat (MS Excel, MS Access, DBF, MS SQL, Oracle vagy szöveges), így a már meglévő leltáradatok könnyen importálhatók az új adatbázisba, a leltáreredmény pedig összehasonlítható az ERP vállalatirányítási rendszer könyvelési adataival.

  • ÚJ TECHNOLÓGIÁK – Az IBCS Inventory lehetővé teszi a már használatban lévő leltár rendszerünk továbbfejlesztését, pl. olyan innovatív megoldások bevezetésével, mint az RFID technológia (rádiófrekvenciás azonosítás).

BCS Inventory

A leltározás folyamata az IBCS Inventory rendszerrel

  1. Előkészítés
    A cég meglévő analitikus nyilvántartásából a tárgyi eszközök adatait áttöltjük az IBCS Inventory rendszer asztali számítógépén (PC-n) futó programjába, majd meghatározzuk a munka ütemezését, a leltározandó eszközök és helyszínek körét és a felelősöket.
  2. Feladat áttöltése mobil eszközre
    Az adatokat az asztali számítógépről egyszerűen áttöltjük a mobil adatgyűjtőkre.
  3. Leltározás
    A leltározás helyszínének azonosítása után az adott helyiségben található termékek kódjait egyenként rögzítjük a vonalkód olvasó segítségével. Sérült vagy hiányos tétel esetén fényképeket is készíthetünk, illetve megjegyzéseket is fűzhetünk hozzá. A mobil eszköz jelzi, hogy mely termékeket kell az adott helyen megtalálni, és rögzíteni .
  4. Adatok visszatöltése
    A helyszíni munka végeztével az leltározás során összegyűjtött adatokat, információkat egyszerűen átmásoljuk az asztali számítógépre.
  5. Kiértékelés
    Elkészítjük és kinyomtatjuk a szükséges jelentéseket és bizonylatokat (helység leltárfelvételi ívek, leltár felvételi jegyzőkönyv, hiány-többlet jegyzőkönyv, felelősökhöz tartozó eszközök listája, leltárösszesítő)

Az IBCS Inventory fő funkciói

  • Kis és nagy értékű tárgyi eszközök mennyiségi és minőségi adatainak felvitele
  • Árukészletek leltározása
  • A leltározási ütemterv elkészítése
  • Vonalkód olvasás vagy kézi kódbevitel
  • A leltározott eszközök azonosítási adatainak gyors, kényelmes rögzítése (például: leltári szám, típus, méret, minőség, mennyiség, mennyiségi egység)
  • Leltárösszesítő nyomtatása, egyedi jelentések és kimutatások készítése
  • Az előírt számviteli bizonylatok kezelése és nyomtatása
  • Eltérések és hibák leltár felelősökhöz rendelése
  • Fénykép hozzárendelése akár valamennyi leltári tételhez

További lehetőségek a rendszerben

  • Vagyontárgyak beszállítóinak külön nyilvántartása
  • Vagyontárgyak kategorizálása (például: bútorok, telefonok, számítógépek).
  • Konfigurációkezelés: a logikailag egymáshoz tartozó, de könyvelési szempontból külön nyilvántartott tételek egymáshoz rendelése, pl. ugyanahhoz a számítógéphez tartozó hardverek és szoftverek esetében
  • RFID azonosítási lehetőség.
  • Vonalkódos és RFID azonosító címkék nyomtatásának lehetősége.

 

Akinél már bevált...

Az IBCS egyik nagykereskedelemmel foglakozó partnercége 10 főt foglalkoztat és éves árbevételük mintegy kétmilliárd forintra tehető. A leltározás miatt régen három napra kellett bezárniuk és 8 dolgozóra volt szükségük a munka elvégzéséhez. 2010-ben bevezették az IBCS Inventory-t. Ma már a leltározás csak két napot vesz igénybe, és feleannyi alkalmazott bevonásával történik, mint azelőtt. A leltár mégis pontosabb és könnyebben áttekinthető lett.

Válassza Ön is a biztos, gyors megoldást a leltározásra és készletnyilvántartásra!

Az IBCS Inventory rendszert szállító IBCS Hungary és az IBCS Csoport közel két évtizedes tapasztalatot és hosszú távú, stabil partnerkapcsolatot kínál. Folyamatosan fejlesztett rendszerünk a nemzetközi és hazai ügyfeleknél már több helyen is bizonyított.

BCS Inventory 2.0 Magyar Adatlap.pdf


Kapcsolatfelvétel a tárgyi eszköz alkalmazással kapcsolatban

Nyomtatás Egy oldalt vissza Ugrás a lap tetejére
TCO számítások Kapcsolatfelvétel
Elfelejtett jelszó